Уже досить популярне розміщення на склі вагонів метро (див. новину від 17.03.09) отримало нове дихання. Уперше було розміщено двосторонню наклейку. Це перша і єдина поки що наліпка у вагонах метро, яка працює як на пасажирів усередині вагона, так і на людей, що стоять на платформі очікування.

Подібна форма подання сама по собі відкриває нові можливості для додаткового привернення уваги цільової аудиторії до рекламного послання. Адже рекламна інформація, що розміщується на зовнішній стороні вагона, може вигідно доповнювати внутрішню інформацію, створюючи ефект інтриги, що чимось нагадує горезвісну “чорну скриньку”.

Причому, використання такої додаткової переваги не впливає на вартість прокату рекламного повідомлення. Дещо дорожче обійдеться лише виготовлення.

Вперше цим розміщенням скористалася ТМ “Мівіна”, хоча, на наш погляд, не до кінця реалізувавши переваги двостороннього розміщення.

Нагадуємо, що такого роду двостороннє розміщення реклами у вагонах київського метро можливе також на дверях вагонів і кватирках.

Звертайтеся!